Vragen (FAQ)

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, geniet de voorkeur om een e-mail te sturen naar info@kloosterhuiswonen.nl, we streven ernaar deze iedere werkdag én in het weekend te beantwoorden. Uiteraard kun je ook telefonisch contact opnemen op telefoonnummer 0597-412506

Vragen over: Bestellen - Producten - Verzendkosten - Bezorgen - Klachten & Retourneren 
 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en/of maat van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (vooraf overmaken, betalen via factuur of iDEAL). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Geen enkel probleem! Kloosterhuis Wonen is telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag via telefoonnummer 0597-412506. Je kunt ook 7 dagen per week een e-mailtje sturen naar info@kloosterhuiswonen.nl. Er wordt naar gestreefd om iedere werkdag én op zaterdag via e-mail vragen te beantwoorden. 

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
In principe zijn alle producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad, tenzij anders aangegeven. Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen, om teleurstelling te voorkomen. Bij ieder product kun je ook precies zien hoeveel we deze nog op voorraad hebben (wijzigingen voorbehouden), dit is ook handig als je meerdere stuks van hetzelfde product wil aanschaffen.

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij Kloosterhuis Wonen kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL. Betaal je liever niet via iDEAL? Je kunt ook kiezen voor 'vooraf overmaken' (per overboeking op IBAN NL69 ABNA 0485242303 op naam van Kloosterhuis). Nadat wij de betaling hebben ontvangen wordt je bestelling ingepakt en verstuurd binnen 1 á 2 werkdagen. 

Kan mijn bestelling als cadeau ingepakt worden?
Uiteraard! Geef in je winkelwagen bij stap 2 onder 'Eventuele opmerkingen' aan dat het graag ingepakt moet worden, en Kloosterhuis Wonen pakt het gratis voor je in. Meer informatie over onze cadeauservice vind je hier. Het cadeautje kan ook direct bij degene voor wie het cadeautje is afgeleverd worden, zie hiervoor 'Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?', hieronder.

Kan ik de producten ergens bekijken?
Alle producten kun je in webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. Kloosterhuis Wonen heeft ook een fysieke winkel, dus je kunt je de producten ook in het echt komen bekijken. 

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, wij rekenen € 5,95 verzendkosten. Pakketten zwaarder dan 10 kg brengen extra kosten met zich mee, en Kloosterhuis hanteert hiervoor de standaardtarieven van PostNL. Voor meubelen geldt dat de bezorgkosten in overleg worden bepaald.

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Je kunt de bestelling natuurlijk ook in de winkel komen ophalen. Indien je hiervan gebruik wilt maken, kies dan bij 'Betaalwijze' voor 'betalen bij afhalen'. De verzendkosten worden dan automatisch van je factuur verwijderd. Bij het ophalen van je bestelling is het mogelijk om ter plekke te pinnen of om het bedrag contant te voldoen. De bestelling moeten binnen 10 dagen na bestelling worden afgehaald. 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling (of direct na je bestelling, wanneer je kiest voor 'betalen via factuur' of betaald via iDEAL) wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Indien het artikel op voorraad is bedraagt de levertijd 1 á 2 werkdagen, zodra je bestelling verzonden is krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en Kloosterhuis Wonen is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in december kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte bij PostNL. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en zij doen twee afleverpogingen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven (indien je dit niet wenst, graag aangeven bij je bestelling bij 'Eventuele opmerkingen', dan geven we dit door aan PostNL en schrijven we het op je pakket). Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangenomen, heb je drie weken de tijd om je pakket bij het postkantoor in je buurt op te halen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wil laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt.

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Op dit moment is Nanaa's gericht op verzenden binnen Nederland en naar Duitsland. Mocht je woonachtig zijn in een ander land en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar info@kloosterhuiswonen.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen! Ook hiervoor hanteren we de standaardtarieven van PostNL die je kunt vinden op de website.

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via info@kloosterhuiswonen.nl. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om het op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden. Het herroepingsformulier kun je hier downloaden.

Meld je retour aan info@kloosterhuiswonen.nl zodat we weten dat we een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de nodige informatie (naam, ordernummer, bankrekeningnummer), eventueel mag je het herroepingsformulier invullen en bij je retourzending voegen. Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur inclusief excl. verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Kloosterhuis Wonen 
T.a.v. retouren
Langestraat 74
9671 PJ Winschoten

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan horen we dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Kloosterhuis Wonen gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan info@kloosterhuiswonen.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.
 

Aanbieding

RM Victoria Falls Hurricane S € 49,95 € 24,98

Openingstijden

Maandag13.00-18.00 uur
Dinsdag09.00-18.00 uur
Woensdag09.00-18.00 uur
Donderdag09.00-18.00 uur
Vrijdag09.00-21.00 uur
Zaterdag09.00-17.00 uur


Koopzondagen 2017
van 13.00-17.00 uur:
Zondag 28 mei,
Zondag 29 oktober,
Zondag 26 november, 
Zondag 17 december.
 


 

© 2013 - 2017 Kloosterhuis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.